TV, Bredband och IP-telefoni

Föreningen har avtal med Telenor för TV, bredband och bredbandstelefoni. För frågor eller uppdatering tjänster eller router ringer du deras kundtjänst på 020-222 222.

Vid nyinflyttning eller ändring/anslutning till tjänsterna nedan är det varje enskild lägenhetsinnhavare som kontaktar Telenor för aktivering av abbonemang i respektive lägenhet.

TV

Telenors TV bas med 17 kanaler (enligt bild ovan) samt Telenor Stream ingår*.

*Streamtjänsten blir tillgänglig fr.o.m den 1 april 2020: Du kan streama de kanaler som ingår i TV-utbudet. I veckoarkivet kan du streama många av de program som sänts tidigare under veckan. På dessa enheter fungerar Telenor Stream; mobil och läsplatta, dator, Apple TV (gen 4) och Chromecast.

1.  Du aktiverar Telenor stream på telenor.se/stream
  2.  Du anger ditt kundnummer hos Telenor
  3.  Ladda ner från App Store, Google Play eller titta direkt via streamtelenor.se
  4.  Ta del av ditt utbud via dator, läsplatta eller smartphone

Bredband

Föreningen har gruppanslutningsavtal för bredband som innebär att du per den 1 april 2020 får bredband 250/250 för tillägget om 100 kronor (tidigare 100/100).

Bredbandstelefoni mini

Genom avtalet med Telenor ingår anslutningsavgiften till Telefoni mini (49 kronor) per den 1 april 2020. Mer information om hur du ansluter dig till bredandstelefoni och prisuppgifter för samtal och andra tjänster finner du på www.telenor.se eller genom att ringa till deras kundtjänst 020- 222 222.